Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της «watershop – ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΣΣΑ συστήματα ποιότητας νερού » σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε
β) σε
όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει
συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται
διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν
βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν
δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των
δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και
το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά.
γ) Στην περίπτωση που η παραγγελία σας αποσταλεί και επιθυμείτε να την ακυρώσετε τότε θα χρεώνεστε τα μεταφορικά (αποστολής και επιστροφής) και τα προιόντα θα επιστρέφονται στην εταιρεία.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που μας καταβάλατε
Σε
όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει
συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται
διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν
βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν
δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των
δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και
το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά εντός 14 ημερών από την παράδοση του προϊόντος.
Επιπλέον,
για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς
αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη
απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς
αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που
παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία
τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το
ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία
συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε
επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα
της «watershop – ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΣΣΑ συστήματα ποιότητας νερού ».
Η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα
με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα στο 800 11 97467 τηλ. χωρίς χρέωση
η στο e-mail: sales@e-watershop.gr
2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 20 ημερών με άλλο ή
άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης
εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν
δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα :
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα*
από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες
ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας ή μας δηλώνετε τραπεζικό
λογαριασμό και σας τα καταθέτουμε. Τα έξοδα κατάθεσης βαρύνουν εσάς.
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς σε κατάστημα της εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα* με την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα που τα πήρατε.
- Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται* μέσα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Τα έξοδα κατάθεσης βαρύνουν εσάς.